PRODUKTY

Czy meble dostępne są w innych wariantach kolorystycznych?

Nie. Na stronie przedpokoje.pl prezentowane są wszystkie możliwe dostępne wersje kolorystyczne.

Co muszę wiedzieć o montowaniu szafy obrotowej do ściany?

Szafy obrotowe wymagają przymocowania do ściany. Nóżka, na której konstrukcja się opiera, nie wymaga mocowania do podłogi. Szafy obrotowe otwierają się na 90 stopni.

Mechanizm obrotowy wymaga zachowania odstępu od ściany o wielkości 10-ciu centymetrów (z tyłu szafy) i 5-ciu centymetrów z boku szafy. Nasze szafy obrotowe mogą być mocowane tak, by otwierały się na lewą lub prawą stronę (nie dotyczy to szaf obrotowych z kolekcji CUBE, które system obrotowy mają na środku i szafa obraca się dookoła).

Czy mebel jest zmontowany?

Niektóre meble wysyłamy do Państwa zmontowane, inne przeznaczone są do samodzielnego montażu – szczegółowa informacja podana jest przy każdym produkcie. Do każdego produktu dołączona jest instrukcja montażu, wyszczególniająca narzędzia, które będą Ci potrzebne.

Ile haczyków dołączanych jest do wieszaków na ubrania?

Szczegółowa informacja znajduje się przy każdym produkcie. Istnieje możliwość zamówienia dodatkowych haczyków do wieszaków Cube, Home i Home Flash.

Czy istnieje możliwość zamówienia mebli w  niestandardowych, indywidualnych wymiarach?

Nie, w sklepie przedpokoje.pl można kupić tylko meble w podanych przez nas wymiarach.

Z czego wykonane są sprzedawane meble?

W sklepie przedpokoje.pl znajdą Państwo unikalne meble z blachy stalowej (jesteśmy jedynym w Polsce producentem takich mebli) oraz meble z laminowanej płyty meblowej. Informacja o wykorzystanym materiale znajduje się przy każdym produkcie.

ZAMÓWIENIA I DOSTAWA

Czy istnieje możliwość zakupu mebli na raty?

Nie, w sklepie przedpokoje.pl nie ma możliwości kupowania na raty.

Czy muszę się rejestrować, by dokonać zakupu?

Nie, w sklepie przedpokoje.pl istnieje możliwość zakupów bez konieczności rejestracji.

Które meble objęte są promocją?

Meble objęte promocją oznaczone są specjalnym symbolem. Promocje czasowe znajdują się na stronie głównej w polu oznaczonym „PROMOCJA”. Promocje stałe znajdziesz w sekcji „CENA”.

Czy można złożyć zamówienie z dostawą za granicę?

Nie, dostawa towaru realizowana jest tylko w Polsce.

Jaki jest termin realizacji mojego zamówienia?

Standardowy czas realizacji zamówienia w przypadku mebli wykonanych z blachy stalowej wynosi 14 dni, zaś mebli wykonanych z płyty – 21 dni. Podczas składania zamówienia zostaniesz poinformowany o terminie realizacji.

Jakie są możliwości dokonania płatności?

W sklepie przedpokoje.pl proponujemy dwie metody płatności:           

1.       płatność przelewem za pośrednictwem PayU;

2.       bezpośredni przelew na nasze konto.

Czy dostawa obejmuje wniesienie mebli do mieszkania/domu?

Nie. Cena dostawy nie zawiera kosztów wniesienia kupionych mebli do mieszkania. W przypadku przesyłek o wadze powyżej 30 kg kurier nie ma obowiązku wniesienia mebli do lokalu klienta.

Istnieje możliwość dopłacenia, by meble zostały wniesione do Twojego mieszkania. Usługa ta jest dodatkowo płatna, a jej koszt wynosi 90 zł (słownie: dziewięćdziesiąt złotych) brutto. Jeśli chcesz skorzystać z tej opcji, poinformuj nas mailowo – bok@karon.eu.

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Tak, po wcześniejszym ustaleniu z Biurem Obsługi Klienta (bok@karon.eu, tel. 44 719 12 09). Adres odbioru mebli: Łazisko 116, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.

Czy możliwy jest montaż zamówionych przeze mnie produktów?

Tak. Niektóre meble przeznaczone są do samodzielnego montażu (informację o tym znajdziesz przy każdym produkcie). Jeśli wolisz, by meble przyjechały do Twojego domu już zmontowane, poinformuj nas o tym podczas składania zamówienia. Koszt wykonania usługi montażu wynosi 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) brutto i doliczany jest do wartości zamówienia.

REKLAMACJE, ZWROTY

Jak zwrócić meble?

Chcąc skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Musi się to odbyć w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład przez pismo wysłane pocztą elektroniczną.

Nie ma tu odpowiedzi na Państwa pytanie? Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny

Kontakt z Biurem Obsługi Klienta – zapraszamy od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00

tel. 44 719 12 09

e-mail: bok@karon.eu

Czy można reklamować towar przeceniony lub outletowy?

Tak, chyba że Sprzedawca poinformował o przecenie wynikającej z wady produktu i na zdjęciu pokazana została wspomniana wada.

keyboard_arrow_up

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Lub Reset password