Z uwagi na zaplanowaną przerwę technologiczną w naszym zakładzie od 25 lipca do 16 sierpnia 2020 roku informujemy, że realizacja zamówień może ulec wydłużeniu. W celu otrzymania informacji o czasie realizacji konkretnego zamówienia prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta mailowo na adres bok@karon.eu lub telefonicznie pod numerem +44 719 12 09.
Maksymalne, możliwe, terminy realizacji dla zamówień przyjmowanych przed przerwą:
- zamówienia z terminem realizacji 1 tydzień złożone od dnia 19 lipca 2020 włącznie będą wysyłane najpóźniej po 24 sierpnia 2020 r.
- zamówienia z terminem realizacji 2 tygodnie złożone od dnia 12 lipca 2020 włącznie będą wysyłane najpóźniej po 24 sierpnia 2020 r.
- zamówienia z terminem realizacji 3 tygodnie złożone od dnia 05 lipca 2020 włącznie będą wysyłane najpóźniej po 24 sierpnia 2020 r.
Maksymalne, możliwe, terminy realizacji dla zamówień przyjmowanych w trakcie przerwy, tj. w dniach 25 lipca – 16 sierpnia, ulegają wydłużeniu o 3 tygodnie.
Za utrudnienia przepraszamy.